czwartek, 2 kwietnia 2015

Tricolore, czyli korale w kolorach rewolucji, rewolucja świąteczna i kilka jaj:)

Tricolore. Biały - królewski, niebieski - szlachecki, czerwony - ludowy. Na fladze po równo, a u mnie w asymetrycznym nieładzie. Koralowo.
Biały - koral, czerwony - ceramika i koral , niebieski - ceramika. Do trójkolorowej kratki. Mam słabość do bluzek w kratkę. I do kolorów francuskiej rewolucji. Nic nie poradzę.
Na święta też rewolucja. Ha! Uciekamy z Warszawy. Precz z zakupami, garami i krzątaniną. Odpocznę:)
Już się cieszę.  Zrobiłam tylko dwa mazurki, podobne do tych. Zwykle wychodzą podobnie, więc zdjęcia tym razem trochę inaczej.
Jeden dzieciom, drugi tradycyjnie w prezencie komuś bliskiemu sercu i już:)
Będzie czas, las, spokój i wszystko podstawione pod nos. Zasłużyłam sobie.
Jaj dosłownie kilka. Pro publico bono tylko, czyli na prośbę i na prezenty oficjalne.
Pięknych i Radosnych Świąt Wielkanocnych 
Wam życzę:)

16 komentarzy:

  1. Kochana dla Ciebie i Twojej rodziny wszystkiego co najlepsze z okazji Świąt Wielkiej Nocy !
    życzy Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i dla całej Twojej rodzinki wszystkiego co najlepsze:)

      Usuń
  2. Zazdroszczę wyjazdu. Ja też wyjeżdżam, ale roboty więcej niż w domu... teściowa ledwo widzi, więc pomoc potrzebna. Trudno... raz nie zawsze..
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie również pięknych świąt:) Z jednej strony dobrze jest wyjechać, a z drugiej tęsknię za świętami z rodzicami i teściami. Teraz to już tylko wspomnienia. Pozdrawiam serdecznie i Wesołego Jajeczka Ci życzę:)

      Usuń
  3. Pięknie znieładziałaś rewolucję. Szczególnie podobają mi się te niebieskie wypieki, wyglądają jak lazuryty.
    Ja też miałam wyjechać, bo zaklepałam hotel co koty przyjmuje, jednak dzisiejszy śnieg mnie powalił i wolę zimę przesiedzieć we własnym hotelu, myślę, że Miłek też. Ty to co innego, pewnie jedziesz na swoje. Uważam, że Wielkanoc powinna być zawsze pod koniec kwietnia, tak jak w tamtym roku. Mogłam chodzić w krótkim rękawku, kto zresztą też i wąchać kwiatki w Nałęczowie.
    Ciepło wiosennej Wielkanocy życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie na swoje, bo tam bym nie uciekła przed zakupami, pichceniem, a już na pewno bym nie odpoczęła. Zadatkowałam wyjazd i jednak jedziemy mimo tego co za oknem. Bierzemy zimowe buty, kurtki i mocne postanowienie rekreacji, żeby nie wiem co leciało z nieba i wszystko jedno przy jakiej temperaturze;) Lesio ma podszerstek, da radę:) Radosnych i pięknych świąt Ci życzę:)

      Usuń
  4. Jaki mazurek! Zamawiam! I jajeczka. Ale korale Ci zostawię, choć śliczne - nie mam bluzek w kratki kolorystyczne. ;)

    Kaprysiu, cudownego odpoczynku, dobrych świąt terenowych i bardzo, bardzo przyjemnych chwil, jeśli nie ciepłych pogodowo, to sercowo. :)

    Pogłaski dla Lesia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dla Ciebie JolkoM wspaniałych świąt i buziak szybki, bo my już w blokach startowych:)

      Usuń
  5. Wesołych, radosnych świąt życzę. Obyś odpoczęła:) Trójkolorowe korale jak w sam raz to tej krateczki, te trzy kolory wspaniale się prezentują na twoich koralach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaprysiu, jaka z Ciebie zdolna dziewczynka:)!!!
    Dobrych leniwych świąt życzę :)
    Zasłużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne korale i jaja też:) Bajecznego odpoczynku Ci życzę:) Wszystkiego dobrego:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne jaja, korale i mazurki... Chciałabym tak potrafić dekorować pisanki! Chciałabym umieć piec mazurki, nigdy nie robiłam, ale marzę aby kiedyś zrobić.

    Radosnych i pięknych Świąt!


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda już po świętach, ale dziękuję wszystkim za serdeczne życzenia. Przed wyjazdem nie zdążyłam, ale za to opisze niebawem co ciekawego udało nam się zobaczyć mimo krótkiego i świątecznego czasu:)

      Usuń
  9. Święta, święta i po świętach, kolory apetyczne, a mazurki jeszcze bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  10. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    OdpowiedzUsuń