piątek, 9 lipca 2010

Mundialowo - urlopowo:)

Finał Mundialu i początek urlopu. Jak pięknie:)
To będzie wspaniały niedzielny wieczór.
Obejrzę mecz H 2, a rano w poniedziałek nareszcie nie pójdę do pracy. Cudownie:)
Jakoś tak jest, że w naszym ojczystym języku niektóre zawody i zainteresowania przypisane są wyłącznie panom. Słowo "kibicka" zdecydowanie brzmi głupio. Będąc więc honorowym mężczyzną jestem kibicem. Zapalonym.
Kiedyś nawet grałam:)
Czterdzieści lat temu nikt nie słyszał o kobiecym footboolu grałam więc z kolegami w szkolnej drużynie, wtedy również jako honorowy facet.
Strzelałam nawet gole:) Naprawdę :)
Dziś Mistrzostwa Świata w RPA oglądam z perspektywy fotela krzycząc i gwiżdżąc z wielką przyjemnością zakłócając domowy spokój;) Z tym większą, że nie muszę oglądać zmagań naszej reprezentacji, która oszczędziła wszystkim nam nerwów i na Mundial nie pojechała.
Zwycięzcę wytypuje zapewne Poul, najlepiej zorientowana w mundialowych prognozach ośmiornica , ja obstawiam Holandię, chociaż jeśli wygrają Hiszpanie to również nie będzie mi smutno.
Największym odkryciem Mundialu w RPA, oczywiście prócz potwierdzenia biblijnej prawdy, że pierwsi będą ostatnimi ( patrz Brazylia, Argentyna, Włochy, Francja, Anglia,że już innych nie wspomnę ) są z pewnością wuwuzele.
Cudowny ten sprzęt zagłuszając wszystko i wszystkich porywa do walki nieco ogłuszonych piłkarzy, a oszołomionym sędziom miesza w głowach.
Kiedy pada gol słyszymy donośne: buuuuuuuu, 
kiedy gra jest niemrawa słyszymy dla odmiany - buuuuuuuuuuuuuuuuuu, 
jak sędzia nie widzi, że piłka wpadła do siatki - buuuuuuuuuuuuuuuuuu, 
a jak widzi spalonego lub faul , którego nie było - buuuuuuuuuuuuuuuuuu :)

 *zdjęcie znalezione w sieci
Dziś w kapryśniku  również ostatnie  buuuuuuuuuuuuu, którym ogłaszam blogową przerwę urlopową :)))

14 komentarzy:

  1. Odpoczywaj kochana :) baw się dobrze nie pracując!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buuuuuu, papapa!!!
    Ładuj baterie i wracaj szczęśliwa :)

    Ściskam mooooocno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pan Tymianka doniósł, że ośmiornica wytypowała Hiszpanię. Joasia ładnie napisała,więc ładuj baterie i wracaj szczęśliwa. I pelna zdjęć!
    Ściskam mocno:-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie do wiary, że z tych 64 meczy zostały nam już tylko 2... Szkoda, że i na ME nasza reprezentacja nie zaoszczędzi nam nerwów ;)
    Miłego urlopowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam w takim razie kibicke i byla pilkarke! I ja z chlopakami czekam na ostatnie mecze ciekawa jestem kto wygra, choc nie az tak bardzo... natomiast ciesze sie ogromnie, ze naszej polskiej druzyny tam nie ma, bo nasz mizerny budzet bylby znowu zagrozony, a to wojna w Afganistanie, a to kryzys, a to wybory przedwczesne a to drugie i jeszcze jak bysmy mieli wyslac wielka ekipe sportowcow i dzialaczy na Mundial - to nie wiem z czego przyszloby nam znowu zrezygnowac.
    A tak spokojnie z usmiechem i dystansem obserwujemy biegajacych po boisku, obcych pilkarzy :)

    Milego urlopu zycze, sloneczka i dobrego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli pozwolisz będę kibicować Hiszpanom. Puyol to jeden z mojej listy "pięknych inaczej" i chciałabym, żeby i w finałowym meczu miał swoją chwilę radości. W meczu o trzecie miejsce jest mi absolutnie wszystko jedno z wskazaniem na Niemców. Niech się małolaty cieszą, a i nasi komentatorzy będą mieli okazje znowu wyciągnąć "polskie korzenie", że się tak brzydko wyrażę. A po sportowym weekendzie odpoczywaj, leń się, ale może z raz, tak na luzie coś sfilcuj albo zdekupażuj Choćby po to, żeby mieć co pokazać zaraz po powrocie. Buziaki ślę

    OdpowiedzUsuń
  7. Kaprysiu, życzę Ci pięknych urlopowych przygód, aparatu pełnego zdjęć i wolności jakiej można zaznać tylko na urlopie, z dala od codzienności:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie może być ciekawie, bo córa za Hiszpanią, a ja za Holandią jestem, choć nieszczególna "kibicka" ze mnie :-) Ładuj akumulatory Kaprysiu, bo mój krótki urlop właśnie dobiega końca i już odliczam dni do następnego :-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Baw się dobrze. Pięknej pogody i wspaniałych wakacji :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Ci tego URLOPU!!!! Rób dużo zdjęć i odpoczywaj!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. no prosze czego to czlowiek moze sie dowiedziec o innych czytajac blogi ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam wszystkim za urlopowe życzenia i wizytę:) Do miłego blogowego spotkania za miesiąc:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że odpoczywasz, cieszysz się słońcem i kroplami deszczu.
    Ja w niedzielę wybrałam się rowerem nad morze, kibice siedzieli w kawairenkach i ogladali mecz. Było przyjemnie i relaksująco.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałego urlopu! a po powrocie...
    http://www.poezja-spiewana.pl/index.php?str=lf&no=1388
    Do posłuchania i pooglądania.
    Uściski, Ola

    OdpowiedzUsuń