wtorek, 23 czerwca 2009

Oj.....

Pogoda postanowiła mnie wykończyć. Huśtawka temperatur od 15 stopni ciepła wczoraj do 30 dziś zwala z nóg. Mój Władulek ledwo chodzi , dyszy i jak każdy starszy pies nieco śmierdzi. Ale jego smrodek to"perfuma" w porównaniu z moimi dzisiejszymi doznaniami węchowymi podczas upojnej podróży zatłoczonym tramwajem do domu. Rozumiem ,że jest gorąco i parno, rozumiem ,że ludzie się pocą w dusznym tramwaju, ale dlaczego od tygodnia się nie myli?!! Czy naprawdę żadna zmiana ustroju, przynależność do rozlicznych europejskich struktur z Unią na czele, nic nie jest w stanie zmienić?! Sto lat temu Boy pisał:
" Są dwa powody dla których Polska mi zbrzydła : za dużo święconej wody, za mało zwykłego mydła" .
Gdzieś z daleka słychać groźne pomruki, zrywa się wiatr, nadchodzi burza. Może ulewa odświeży powietrze i moją zmęczoną, zniechęconą głowę.......

3 komentarze:

  1. Jednak Warszawę burza minęła... A przynajmniej moją stronę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziś też śmierdziało w autobusach. niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten cytat! Uwielbiam Boya!

    OdpowiedzUsuń