niedziela, 14 czerwca 2009

Zauroczyło mnie zielsko.

I znowu w domku po czterodniowej labie. Jak zwykle przy takich okazjach pogoda nas nie rozpieszczała, więc znowu rozejm z pędzlami i klejem, a w chwilach kiedy świeciło słońce chodziłam z Władziulkiem po polach i zachwyciły mnie trawy, polne kwiatki i wszelkie zielsko bujnie pokrywające nieskoszone łąki . Słońce z za burzowych chmur przydało perzowi i turzycy dostojności, tak więc trafiły do czerwcowego bukietu wszelkich zielsk :)


Chustecznik dla Beaty powstawał dokładnie według zamówienia ( w brązowe kwiatki) , ale wszechobecne polne kwiaty sprowokowały tacę, a później padał deszcz , no i znowu popełniłam kwieciste półprodukty na kolczyki i korale.( Wzorów etnicznych ze sobą nie zabrałam, ale nie mam do nich ostatnio serca)




10 komentarzy:

  1. Zielsko pełne uroku... piękne pachnące łąką zdjęcia - jak miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps. Chustecznik - pięknie komponuje się z tym koszem!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace! Te motywy sama malowałaś, czy to papier? Chodzi mi generalnie o wszystkie prace :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Decoupage to technika serwetkowa, wszystkie motywy pochodzą z serwetek lub specjalnych papierów. Cieszę się bardzo,że Wam się podobają :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihihi! Ja wiem co to jest decoupage ;-).
    Zainteresowały mnie motywy na Twoich pracach, bo mam dużo papierów do decu, ale takich fajnych wzorów nie widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No jasne, pewnie ,że wiesz ,gapa ze mnie, a serwetki wszelkich maści znajdziesz na stronie www.serwetki.xip.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję! Nie znałam tej strony :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się wszystko podoba, ale najbliżej mojego serduszka biało różowa biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne cudeńka stworzyłaś.
    Może i ja kiedyś nauczę się decoupage.
    Zabieram się za czytanie następnych postów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lato,pachnące lato,lubię cie za to... Alucha

    OdpowiedzUsuń