sobota, 16 października 2010

Jesienne korale 2 :)


Zimno. Słonecznie, ale zimno. 
Etatowi zapowiadacze pogody straszą. Za dzień, za chwilę, deszcz, mróz, śnieg. Na razie lodowaty wiatr przegania szare chmury, ale rano w kałuży srebrzy się cienka warstwa lodu. 
Pewnie w końcu, któregoś dnia szare chmury zgranatowieją i sypnie z nich perlisty, zamarzający deszcz.
Pozbierałam i zamknęłam na srebrnej lince ten lód, deszcz i chmury.
Zimny naszyjnik był mi potrzebny na takie dni jak ostatnio, kiedy zgrzana biegam pomiędzy pracą i domem.
Trochę chłodu, spokoju i odpoczynku. Tak:)



16 komentarzy:

  1. Niby wydaja sie takie zwykłe te "korale", ale wytworzone przez Twoje raczki sa 'Cudownościami" ;)
    Pozdrawiam dziś słonecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny naszyjnik. Świetnie dobrane elementy :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladne korale! Do czerni, bieli, czerwieni, a nawet amarantu je widze!
    Widze, ze zabiegana jestes, jak Ty sobie radzisz sie zastanawiam? Praca dom i jeszcze te cudowne robotki :)
    Pozdrawiam pracowita Kaprysię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jesienne korale, a właśnie raczej zimowe, jak przyszronione. Piękne są. Podobają mi się tutaj te metalowe(?) przekładki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancka biżuteria !!!
    Będzie doskonale się komponowała z wieloma koloramiubrań.
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny post - piękna twórczość :))
    [ W pierwszym odruchu napisałam zamiast twórczość - praca, ale to źle się kojarzy ;))]
    Mam nadzieję, że chociaż w ten weekend udało Ci się troszkę odetchnąć ;))
    Ściskam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kaprysiu, nie przywołuj jeszcze zimy :-( Naszyjnik piękny, klasyczny, więc ona na pewno po niego wkrótce przyjdzie!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Korale faktycznie przypominają zimę:) Piękną zimę:) Może trochę zaczarują rzeczywistość i będzie odrobinę cieplej;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny! Co to takiego te granatowe kulki? (wybacz mi Kaprysiu to być może ignoranckie pytanie, no ale nie znam się:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem to już zimowe a nie jesienne korale:)) Ale i tak jest co podziwiac!!!!
    A i ja boleję nad tym że ciepło tak szybko minęło, i zima zbliża się wielkimi krokami (oby prognozy się nie sprawdziły, ja chcę ciepłej zimy:)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj piękny, piękny... w sam raz do zimowych sweterków! Spokojny i elegancki a przy okazji taki cieplutki. Oj, bardzo mi się podoba. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Baaardzo Wam dziękuję za miłe słowa:)Witam w kapryśnikowych progach "Mój magiczny świat" i "Pracownię za piecem":)Zaraz udaję się z rewizytą:)
    Wildrose - z wiekiem mniej sypiam,i stąd trochę czasu na dłubanki:)
    Raincloud - przekładki są wykonane z posrebrzonej miedzi
    Agusiu, Joasiu, Miro - dziękuję:)
    Kingo, atteo - miałam nadzieję uwięzić zimę choć na trochę w tym naszyjniku, bo choć jesień, to prawie już przyszła. Może uda się ja trochę zaczarować;)
    Bobe Majse - granatowe kulki są ceramiczne,
    Edino - ciepłe to było lato, ale może jeszcze na trochę wrócą cieplejsze dni:)
    Dziś znowu piękna słoneczna niedziela, mimo złowrogich prognoz:)
    Pozdrawiam was wszystkie serdecznie i dziękuję za Wasze wizyty:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kapsrysiu,szarość to przede wszystkim odcień kociego futerka, a więc miękkość, przytulnośc i w ogóle torcikowość:-) Ściskam szaro:-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gefällt mir gut :-).

    Lieben Gruß Gwen

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki on tam zimny,elegancki wywazony to tak ale zimny???? zdecydowanie nie ,bardzo ladny :) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach, cudowne! Podobają mi się niezmiernie. Często chodzę do pracy w zestawie biało czarnym i takie "korale" to świetny dodatek.

    OdpowiedzUsuń