poniedziałek, 18 października 2010

Diabelskie korale



Dziś kolejne korale z leniwej serii;) 
Nie ma przy nich zbyt dużo pracy, ponieważ wykorzystuję w nich elementy ceramiczne zrobione wcześniej i gotowe półprodukty do wyrobu biżuterii. Przy chronicznym zabieganiu to jedyny sposób, żeby mimo wszystko jednak czasem coś zrobić;)
Tym razem gorące, czerwono brązowe. Z lawą, ceramiką, metalowymi przekładkami i koralami. Naszyjnik na rozgrzewkę;)

Na zimny dzień, na pochmurne niebo, na zamarzającą mżawkę, na smuteczki.
Energetyzujące, przeciwdepresyjne, wulkaniczne, mało wytworne, niesforne i niepokojące. 
Z piekła rodem;)
Zdecydowanie do sweterkowych brązów, których mam w szafie najwięcej.
Prawda, że ta koralowa seria robi się nudna ? 
Koniecznie muszę poszukać jakiegoś kontrowersyjnego tematu i zburzyć tę koralową monotonię:)
Coś z polityki (jeszcze nie było), o robakach w jedzeniu (już było), jakieś inne drastyczne  tematy? ;)))

20 komentarzy:

  1. Cudne - takie ciepłe, wręcz gorące! Żaden dekolt z takimi nie zmarznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ... za 7 dni zmiana czasu na zimowy :) Wystarczająco kontrowersyjny temat? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Duża Mała Mi:)
    Pracownio za piecem - temat wkurzający, ale mocno wyeksploatowany;), do przemyślenia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Błagam, tylko nie polityka. Korale gorrrące tym razem, to dla przeciwwagi zimowych? :) Czy naszyjnik z lawy w ogóle może być nudny, wątpię :) Fajne faktury.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj mój Ci to wzór! Tylko ponieważ moja szyja łabędzia nie jest ( buuuu!) to widzę go raczej na bransolecie. Cudne połączenie kolorów i faktur, idealne do zimowego odzienia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolrale wspaniałe napewno zadziałają energetycznie kiedy je rano ubierzesz droga do pracy stanie się milsza a cały dzień szybko minie ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i pięknie zareklamowane...
    Korale pod grzane wino - dodaję i zmykam w jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam Twoich wisiorowych tematów nigdy nie mam dość. Twórz i pokazuj. A resztę tematów odłóż na "zaś potem" ;-) Jak weny zabraknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się nie znudziły Twoje korale. Przecież są niepowtarzalne :-)
    A temat? A nie wiem ;-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wisior szatańsko piękny:) Moja propozycja na temat nie jest drastyczna za to na pewno gdzieś tam teraz koło Ciebie mruczy;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pikeny ten szatanski naszyjnik! ja tam jak sroka lubie te wszystkie dekoracje, a Ty je piekne robisz i ja mam wciaz niedosyt...

    Jesli napiszesz cokolwiek innego tez bede czytala i ogladala, ale te dziela z Twoich rak mnie zachwycaja!

    Pozdrawiam cieplo, jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktury i struktury cudnej urody :))
    Jeśli można zamówić temat posta, to ja poproszę "AAAAAabsolutnie kot" ;))
    Ściskam serdecznie i ślę ciepłe głaski dla Mrautak :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli nie zamierzasz nikomu sprzedać tych cudownych korali - to ja poproszę nieco wiadomości o Mrautak!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha, więc dalej korale? I kot? Kot oczywiście:) Zbieram i wybieram zdjęcia do kociego posta. Co do korali to myślę nad kolejną kompozycją, a może wreszcie ufilcuję coś ambitniejszego jak kulki do korali:)
    Jak już coś zrobię, to szybko tracę do tej rzeczy sentyment, więc kto wie, może sprzedam, może diabelskie, a chcecie?:) A może jakieś na życzenie? Jeśli tak, to poproszę maila :)
    Miło Was gościć w kapryśniku:)
    Pozdrawiam wszystkich komentujących i zaglądających:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No tak :) ale ze mnie głupek ;p ja Ci tu o zdjęciach, a Ty przecież się tak pięknie wyrażasz w jesiennych koralach... :) wybacz tę zniewagę :P

    Miłego dnia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, koniecznie cos kontrowersyjnego! Na przykład, korale na nagim ciele, a ciało na białym koniu. W korku w centrum Warszawy.
    Podrap Mrautaczka pod bródką:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż! Ależ z ciebie zdolniacha, na dodatek zdjęcia też świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. no gratuluję, bardzo ciekawe i podobają nam się :) zapraszamy do Nas! pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  19. ;) w miarę regularnie Cię czytuję... lubię tutaj zagladać... i dlatego pozwolę sobie na drobną sugestię ;D BŁAGAM! TYLKO NIE POLITYKA!!!!!!! :)

    Już stanowczo bardziej wolę oglądać korale, na które mnie nie stać :P

    Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. taki szatański, taki gorący....
    że aż się cieplutko robi jak się na niego patrzy :)
    z nim zima nie straszna ;D

    OdpowiedzUsuń