poniedziałek, 3 czerwca 2013

Ludzie !!!

Nie będzie stu słów. 
W ogóle o słowach nie będzie, bo słów mi brak z wrażenia.
O rytmach będzie i niezwykłej niespodziance. 
No, bo tak. Ja tu sobie wyjeżdżam na kilka długich dni, a przedtem omijam szerokim łukiem laptopa przez czas dłuższy, a tu anka wrocławianka sprawiła mi niezwykłą niespodziankę i podarowała piosenkę w kapitalnym wykonaniu jej zdolnego syna
Tak oto śmieszny stusłowny wierszyk o Lesiu w lesie został tekstem.

I co Wy na to?
Ja jestem pod wrażeniem talentu ankowego Wrocławskiego, miło mi niezmiernie, dziękuję jak nie wiem co i wracam do zaniedbywanego ostatnimi czasy kapryśnika.
W blogowym świecie naprawdę dzieją się czasem rzeczy niezwykłe.
Dziękuję Anko:) I Lesio dziękuje :)))

32 komentarze:

  1. Słyszałam u Anki, piosenka jest rewelacja!
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam i słyszałam już u Anki, i myslę podobnie - piosenka fantastyczna!
    Fantastyczna piosenka i wierszyk o Lesiu w lesie fantastyczny.
    Wytargaj w moim imieniu czarny lesiowy nochalek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lesia nosek całuję, a Kaprysię uściskuję. W słowach sześciu. Oo! Kurka, teraz to już w dziewięciu, nie, w szesnastu, nie! To przyrasta, to się mnoży, to się niesie! Jak pieśń o Lesiu w lesie! :)

    :**

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Świetna pioseneczka! Lesio stanie się sławny! Głaski i drapki dla Lesia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. BRAWO,BRAWO, BRAWO! Masz rację w blogowym świecie naprawdę dzieją się czasem rzeczy niezwykłe. Wirtualne głaski dla Lesia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piosenką już się zachwycałam i już Cię nawoływaliśmy wszyscy :D
    Dobrze, że jesteś Kaprysiu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tu nie wrócić po takich nawoływaniach:)

      Usuń
  7. F A N T A TS T Y C Z N A ale masz fajnie gratrulacje i jak milo

    OdpowiedzUsuń
  8. No to jest hicior. Pewnie Lesio nigdy by się nie spodziewał, że zostanie Gwiazdorem internetowym.
    Odnośnie Miłka, to doskonale wiem, że nie mogę swoim rękodzielniczym zacięciem mierzyć się z jego jaśnie pańskością.
    Pozdrawiam Ciebie i Lesia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój Miłek jest cudny i jest gwiazdą samą w sobie:)

      Usuń
  9. No proszę, taki dzielny Maluch z przytuliska stał się bohaterem piosenki. Czy on to w ogóle potrafi docenić? Ech, trafił Wam się cudny ale i jemu się w życiu poszczęściło troszkę. I niech mu się dobrze dzieje. Potarmoś od cioci kosmate uszko. Całuję :)))
    A piosenka świetna, sama się śpiewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On docenia jednak głównie spacerki:) Uściski:)

      Usuń
  10. Nie mogę się nacieszyć, że tak Ci się spodobała niespodzianka. :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielką mi sprawiłaś przyjemność:)

      Usuń
  11. No proszę Kaprysia tekściarka :))) Ja wiedziałam że jeszcze się będę chwalić po ludziach znajomością z Tobą - wielką gwiazdą :))) Widać, że talent nie poszedł w las ani Twój ani syna Anki wrocławianki. Pozdrowienia dla obojga :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwiazda to Lesio. Bezapelacyjnie:) Fajnie,że jesteś:)

      Usuń
  12. Odsłuchane nie raz i nie dwa:) Robicie z Lesiem karierę:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Okazuje się, ze na Twój wiersz o Lesiu w lesie warto było czekać podwójnie, bo na dodatek dzięki Ance Wrocławiance i Wrocławskiemu mamy świetną piosenkę:):):) Wysłuchałam jej już wielokrotnie, a i podśpiewywać zaczęłam:)
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielką mi frajdę sprawili oboje:)Cieszę się,ze i Tobie się podoba:)

      Usuń
  14. Nie mam glosnikow wiec nie slysze, ale zdjecia piekne i jesli wszyscy pisza, ze swietne to ja to potwierdzam.
    A w domu odtworze juz normalnie i bedzie dzwiek i obraz i wszystko :)
    Pozdrawiam serdecznie i w nosek Lesia caluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lesio oddaje całusek, bo on pieszczoch wielki:)Serdeczności:)

      Usuń
  15. Brawa ... podwójne ... niech się niesie pieśń o Lesiu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech się niesie:) Dziękuję jako współtwórczyni:)

      Usuń