sobota, 7 stycznia 2012

Nowe - stare, stare - nowe.

Stara śmieciowa waga w nowej odsłonie. Nadal bez szalek i odważników. Zamiast szalek, na razie, fajansowe białe miski.
Pewnie kiedyś wyjedzie do działkowego domu, bo chociaż ładnie się prezentuje po renowacji, to jednak kawał klamota;)
Filcowe korale. Nowy pomysł dawno zrealizowany. Noszone już od dłuższego czasu przez moją pracową koleżankę.  Z futerkiem:) 

I kolejne granatowo-szaro-srebrno-perłowe, w kolorach zimy. Stary pomysł, nowe wykonanie. Prezent dla siostrzyczki. Kolory i kompozycja zgodnie z zamówieniem:)
 
Z dawna wygrany u Zdolności tworzenia niespodziankowy prezent. Batikowa zawieszka z symbolem równowagi pierwotnych, przeciwnych i uzupełniających się sił: in i yang. Znak tak bardzo potrzebnej mi wewnętrznej harmonii.
Dziękuję bardzo Elu i przepraszam, że z takim opóźnieniem o nim piszę. Wszystko przez przerwę:)
A na koniec stary przepis na przystawkową sałatkę podejrzany u waniliowej An-ny i w Kwestii Smaku, w nowej kaprysiowej odsłonie.
Melon w szynce parmeńskiej. Proste, efektowne i pyszne:)
 
Przepisy tutaj i tutaj. Ja zamiast orzeszków pinii użyłam prażonych ziarenek słonecznika, a zamiast szpinaku, sałatę i rukolę. Sos balsamiczny udało mi się kupić, ale można też zrobić samemu, jak w przepisie Kwestii smaku.
Dobre było:)

21 komentarzy:

  1. Naszyjnik z perełkami wyszedł Ci pięknie ale włochatek też jest świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje Twoja wersja, Kaprysiu... A korale z dodatkiem czerwonej albo pomarańczowej ceramiki aż bym sobie chciała u Ciebie zamówić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Waga śliczna rzeczywiście. Koraliki jak zawsze cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taką samą wagę, no może prawie taką samą wagę J.Sperling tyle,że nie 10 a 5 ...to prawda kawał klamota, ale mojej kuchni sobie bez niej nie wyobrażam, kupiłam ją jakiś czas temu w antykwariacie i wiozłam przez pół Polski...korale przecudne, szczególnie te z futerkiem, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Waga piękna, takoż miseczki. Korale niezwykłe, a sałatka przywołuje ciepłe wspomnienia :) Kiedyś podchwyciłam westchnienie mojego męża... żeby tak raz się najeść szynki parmeńskiej z melonem. No to dostał pod choinkę (choć znalazł w lodówce:) kilogram szynki i 3 owoce :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mało że smacznie to jeszcze inspirująco! Naszyjne biżuty cudnej urody, przeuroczy i niezwykle oryginalny futerkowy! Pozdrowaśki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj z powrotem, świetnie że wróciłaś. Szynka z melonem - pycha, a moje korale - cudne :))))))))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrzę od wczoraj i dzisiaj dopatrzyłam się orłów pod szalkami. Piękne znalezisko, mnie by było trudno eksmitować na działkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ wspaniała waga ! Marzę o podobnej. Muszę częściej na śmietnik zaglądać :) Korale kochana tradycyjnie piękne. Moje faworytki - te z perłami ma się rozumieć :) Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Waga po liftingu wygląda świetnie. Korale cudne. A tym ostatnim zdjęciem to narobiłaś mi smaka, że ach.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie wiem co mam oglądać! Same piękne rzeczy pokazujesz, robisz, naprawiasz i dostajesz :-)
    Fajnie tak oczy nacieszyć!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piwi - witaj:) i dziękuję:),An-no - zapraszam na maila, chętnie podejmę wyzwanie:),Annavilma,Ivalia, Athalia,Zdolność tworzenia, Dysiak, Ivonna, Ata - dzięki, dzięki:)Incognito - witaj:), no proszę okazuje się ,że moje znalezisko pochodzi ze znanej wytwórni wag:),Bobe Majse - a czy się potem Wam nie przejadło?:)Kilogram szynki prowansalskiej to jednak sporo:). Pozdrawiam Was wszystkie i dziękuję za wizytę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Więc mimo apelu pan Szalkowy się nie zgłosił i nie oddał? Och...
    A takiego melona to bym zjadła.... och... mmm... :) miło, że znowu tutaj jesteś!

    P.S. kaprysiu :) owszem, smarkata i wymagająca... bo właśnie mnie drażni to naciąganie swojej oryginalności. Troszkę mi kolano przestrzeliłaś, bo ja akurat lubię chodzić w workowatych ubraniach ;p ale rozumiem co masz na myśli. Jest jednak strojenie się i strojenie z siebie %&**&%$$ :) i właśnie... smak i gust... tyle teraz źródeł jest i możliwości ;) no i moim zdaniem w parku z dzieckiem w odpowiednim dresie można bardzo ładnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Waga tak piękna, że słów brak, by zachwyt wyrazić. Przedstawine prace nie przyćmiła - taż są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna ta waga, pozazdrościłam ale zaraz uświadomiłam sobie, że nie znalazłabym miejsca dla niej w domu. Dla biżutki prędzej:) Zabawne te zimowe korale.

    OdpowiedzUsuń
  16. No i prawdziwe cudo się narodziło:) Przepiękna teraz jest ta waga. Jak ja się stęskniłam za Twoimi koralami. Te futerkowe są naprawdę czaderskie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzadko to piszę , bo biżuterię noszę rzadko(no , może poza kolczykami, do których mam słabość).
    Wyjątkowe rzeczy tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tam bym wcisnęła jeszcze takiego cudnego klamota, Kaprysiu ;-)) Korale z futerkiem... bardzo kokieteryjne, świetny pomysł ;-) Choć te Twoje "klasyczne" tez mi się bardzo... no przecież jestem ich zagorzałą fanką ;-)
    Życzę Ci osiągnięcia idealnej harmonii i już bez przerw! Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie dostalam powiadomienia, ze nowe notki zamiescilas wiec prosze o wybaczenie, ze tak pozno zajrzalam.
    Piekne dziela sztuki i kolory naszyjnikow piekne i wage wspaniale odrestaurowalas, dalas jej szanse na nowe zycie, a warto bylo bo sliczna!

    Pozdrawiam i zycze wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  20. Waga musi zostać! Jest wspaniała i tyle pracy w jej odnowienie musieliście włożyć. Przyglądając się stareńkim przedmiotem zawsze się zastanawiam jakie historie mogłyby opowiedzieć - może usłyszysz jakąś i nam ją opiszesz, bo piszesz cudnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Klamot odnowiony wygląda wspaniale! Widziałam dziś podobną wagę na starociach i od razu pomyślałam o tej Twojej ;) Miałam wielkie chęci żeby ja kupić , ale niestety wyceniona nie na moją kieszeń :/
    Korale rewelacyjne, bardzo podoba mi się pomysł z futerkiem ;)
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń