piątek, 29 stycznia 2010

Wyróżnienia.


Zbieram ostatnio wyróżnienia:) Dziś Agnieszka z "Kapryśnych inspiracji" wyróżniła mnie kolejnym:)

Dziękuję bardzo Agusiu! Wcześniej trudno było mi się za to zabrać, ale dziś zmobilizowana przez Agę porozdaję hurtem wszystko co dostałam:)
I tak, dostane z dawna od Ani z jezior "Wyróżnienie Koleżeńskie"

przekazuję :
Agnieszce z "Kapryśnych inspiracji"
"Blogowi Niedzielnemu"
Raincloud z "Art Finds"
Wildrose z "Foto Świata"
Wyróżnienie " Artystyczna Dusza" dostane od MROFKI

 wędruje do:
Raincloud z "Art Finds"
Wildrose z "Foto Świata"
Ediny z "Leśnego zakątka" 
Agnieszki z "Kapryśnych inspiracji"
Ayadeco z "Decoupage i koty"
"Blogu Niedzielnego"
Olgi z "Filcudeniek"
Agi z "Robię bo lubię"
Kind z "Rzecz Gustu"
Ani z jezior z " Cynamonowo-jaśminowo" 
"Mojego kawałka nieba"
i kolejne wyróżnienie od MROFKI
przekazuję do:

Raincloud z "Art Finds"
Wildrose z "Foto Świata"
Małej Mi
Magdaleny z Color Sepia

a także dzisiejsze wyróżnienie od Agi " Beauty of the day" do:

Raincloud z "Art Finds"
Wildrose z "Foto Świata"
Małej Mi
Magdaleny z Color Sepia
"Blogu Niedzielnego"
Olgi z "Filcudeniek"
Ani z jezior z "Cynamonowo-jaśminowo"
Aty z "Moich różnych różności"
" Mojego kawałka nieba"

Kolejność przyznawania jest całkowicie przypadkowa. Okropnie dużo się tego wyróżniania zrobiło i musiałam pilnować, żeby nie przyznać wyróżnień , które już ktoś ma.
Z tego powodu też nie mam możliwości wyróżnienia blogów , które zebrały już wszystko prawie , co jest do zebrania, takich jak "Pełnia lata w Domu Tymianka","Chata Magoda", czy "Moje różne różności" chociaż je uwielbiam i jestem tam stałym gościem, jak i wielu innych , do których zaglądam z ogromną przyjemnością i takich jak MROFKA , od której wyróżnienia dostałam, a nie mam takich, których ona nie ma i nie mam jak jej wyróżnić, choć jest wspaniałym gościem i komentatorem . Uff , nieco się już zaplątałam w tych wyjaśnieniach, kończę więc i dziękując za już, zapraszam Was wszystkie do odwiedzania moich kapryśnikowych kartek kiedy tylko przyjdzie Wam na to ochota:)

15 komentarzy:

  1. ojej... takie całkiem niespodziewane i moje pierwsze wyróżnienie (poza tymi z przedszkola, ale to się chyba nie liczy).
    Ślicznie, śliczniasto dziękuje :)

    Tylko w świecie blogowania jestem dość nowa i wstyd się przyznać, nie bardzo wiem co mam zrobić teraz, mogę prosić o podpowiedz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziekuje, mam blog tylko fotograficzny wiec wybacz, ze nie przekaze dalej wyroznienia, ale jest mi bardzo milo, ze mnie wyroznilas!

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezuu ale tych wyroznien, bardzo dziekuje! TYlko czy ja zasluguje? Powklejalam je oczywiscie i dziekuje raz jeszcze za wszystkie razm i kazde po kolei!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuję się zasypana wyróżnieniami :)
    Dziękuję! Za wszystkie razem i każde z osobna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. alez cie obsypano wyzroznieniami ,dziekuje za jedno z nich ktore mi przekazalas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaprysiu z Kapryśnika Kaprys dziękuje za podwójne wyróżnienie i nie będę kaprysić.
    Serdecznie Cię pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, ten tego, kurdę ;-) dzięki , no wielkie dzieki za wyróżnienie ;-) Ależ mnie zatkało tak na tę świętą noc ;-)A ty Kochana, to powiem chyba zepsuta jesteś ;-) tyle tego nazgarniałaś ;-) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry wieczor, wlasnie oderwalam sie od malowania i zagladam do ciebie...
    z calego serca dziekuje za wyroznienie!zupelnie sie tego nie spodziewalam, jest mi naprawde bardzo bardzo milo.
    Pozdrawiam serdecznie i zycze milego weekendu
    Magdalena7Color Sepia

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo miłe zaskoczenie!Dziękuję za dwa wyróżnienia nie wiem czy aż na tyle zasługuję? Pozdrawia Cię serdecznie!!! Agata.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również bardzo dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O raju, ale miła niespodzianka:))Bardzo Ci dziękuję!!! Jestem tu od niedawna i nie spodziewałam się że już ktoś mnie doceni, po takiej małej ilości prac. Takie wyróżnienia zawsze dodają skrzydeł!!!! Serdecznie pozdrawiam i gratuluję takiej ilości wyróżnień

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie gratuluję i bardzo dziękuję! :-**

    OdpowiedzUsuń
  13. Kaprysiu!! To przesympatyczne wyróżnienie!! I to podwójne!! Dziękuję Ci pięknie i przesyłam uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przypadkiem zawędrowałam na Twój blog i już utknęłam. Pozwolisz, że zostanę? Urzekają mnie Twoje nienachalne teksty, pisane tak lekko. No Twoje decou. Jest takie dopracowane i ciepłe, tak, właśnie to słowo najbardziej mi pasuje do tego co robisz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo się cieszę,że sprawiłam Wam trochę radości:)Jeśli macie ochotę to porozdawajcie wyróżnienia dalej , choć muszę przyznać,że to okropnie wyczerpujące zadanie;) i zawsze pozostaje niemiłe uczucie,że się o kimś zapomniało:( Witam serdecznie Mirę wśród oglądaczy , rumienię się od pochlebstw:)

    OdpowiedzUsuń